De markt voor IT-diensten is altijd al sterk in beweging. De technische ontwikkelingen en trends dicteren voortdurend nieuwe werkwijzen, waardoor nieuwe ondernemingen opbloeien, terwijl andere vergeten worden. De laatste jaren is er echter ook een negatieve trend: door de verdergaande consolidatie zijn veel excellente, kleinere IT-dienstverleners opgeslokt door investeerders. De hoge overname bedragen, in combinatie met hoge eisen aan de ROI, leiden na overnames en fusies tot een niets­ontziende focus op de efficiëntie van de IT-onderneming, vaak verhuld met ronkende termen als agile en lean, maar in feite niets anders dan ‘doing less for more’

Dit gaat onvermijdelijk ten koste van de tevredenheid van de klanten, die hun leverancier hebben geselecteerd op laagste prijs, maar uiteindelijk met slechte IT en/of hoge kosten blijven zitten. Er zijn echter geen echte alternatieven, omdat de vrijwel het gehele aanbod van IT-dienstverleners onder deze ontwikkeling gebukt gaat.

InterXept speelt in op deze trend door de klant op de meeste problemen een passende oplossing te bieden vanuit haar Ecosysteem en de klant daarbij een 100% resultaat garantie te geven. Dit doen we in strak overleg met de klant met behulp van onze 7 stappen methodiek.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *